Thursday, September 2, 2010

~ PeRsIaPaN SyaWal KaNak2~

oo ya.. tinggal beberapa hari saja lagi kita akan menyambut ketibaan syawal.. Kita bole mengira dengan jari jemari aja  untuk menyambut ketibaan syawal.
Malangnya angah tahun nie belum sempat lagi menyediakan persiapan untuk menyambut ketibaan syawal. Segala bahang2 syawal sudah didengarinya..cuma tunggu ianya tiba..
Bagi kanak2 syawal yang tiba pasti membuatkan diorang gembira kerana kanak2 mendapat baju baru & angpow raya..
Bagi dewasa pula.. mereka pasti gembira kerana dapat bertemu sanak saudara tidak kira di jauh & dekat.
Angah pula tidak sempat lagi nak menyediakan persiapan raya...segalanya hampar belaka...
sampul jer duit ada ke???? hehehe

Apa ayat angah skema sangat pagi nie...x mo..x mo..x mo...
korang tengok je la sampul raya duitnya ermmm...entah la....


P/S : Hari ini angah tak ada mood sangat2.......kerana angah ada masalah besar tidak dapat kongsikan atas urusan keluarga........

32 Budak comei:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

salam angah:)

wah, dah nk beraya kn?? sekejap je masa berlalu:) haishh, apapun, kenangan raya msa keciklah yang paling berkesan dalam hidup! angah, nk duit raya jugak!! heee..dh besar pjg pun msih nk duit raya..kihkih!

MamaYatie said...

sempat lg kalo nak beli apa yg patut...

walau apa jua masalah, semoga angah tabah & sabar menghadapinya.. :)

Zaidah said...

zai nak sampul duit raya yang ada isi tau,...jangan lupa tu angah...klu tak dapat nangis nanti...huhuhu

peaNut said...

jgn emo2 k..bergembira la..kan x lama lagi kita nk beraya...huhu

kakcik said...

Semoga segala masalah Angah akan segera berlalun pergi. InsyaAllah.

Rinna said...

Moga angah tabah hadapi apa juga dugaaan dan cabaran yer..

POSH76 said...

Nak duit raya hehe

Sharinginfoz said...

cantik kan sampul raya, alamak dah buat entry ni ya, tak apalah saya punya isnin dah auto

Berapa Kerap Topup?

kak ina kl said...

tahun lepas punya pun tak habis lagi sampul raya ni

norhaizan said...

nor pun tak mencari lagi sampul raya nk kasi kat budak2..
angah bersabar la yer..di bulan yg mulia ni ujian yg menimpa kerna Allah sayangkan kita..

Amy Syaquena said...

salam angah...

jangan sedih2 tau dah nak raya nie...

hentakbelipat said...

agak2 berape la nk kene tabur kat anak2 buah balik umah ni kna..heheh

AzketOm said...

erm slow2 lah angah..tijah doakan angah dapat menyelesaikan urusan keluarga dengan baik.


p/s : sampul pun sampul lah.

AzketOm said...

erm slow2 lah angah..tijah doakan angah dapat menyelesaikan urusan keluarga dengan baik.


p/s : sampul pun sampul lah.

NICK IRFAN said...

bestnyer dgr cte akak ni... selamat hari raya kak!! kt sy ade x duit raya? hahahha gurau2 je kak jgn marah.... :)

pawaka19 said...

kak ngah..nak duit raya ;)

New Entry "Amalan Sunnah Rasulullah di Hari Raya Aidilfitri"

AngahSayang2314 said...

fifiy tak salah pun eh angah pun pernah dapat gak duit raya dulu tau.. hehehe

AngahSayang2314 said...

yatie thanks mudah2an

AngahSayang2314 said...

zaidah nak ke??@ anak2 yg nak hehehe...

AngahSayang2314 said...

peanut kalau emo gak macam mana??? hehehe

AngahSayang2314 said...

kak cik mudah2an amin

AngahSayang2314 said...

rinna tue la mudah2an harap2 macam tue la

AngahSayang2314 said...

posh nak duit ye.. hehehe bole..bole... bole bla hehehe

AngahSayang2314 said...

sha ye ke wah cepat tul buat samapai auto tue hehehe

AngahSayang2314 said...

kak ina angah dah sedekah pada mak la.. sampul tahun lepas hehehe

AngahSayang2314 said...

nor cari cepat... hehehe angah kena sabar & tabah menghadapinya.. mudah2an nie hikmah bagi angah di bulan yg baik nie

AngahSayang2314 said...

amy kalau sedih gak.. hehehe

AngahSayang2314 said...

hentak kalau nak tabur taburkan sekali kat anak angah ye hehehe

AngahSayang2314 said...

az mudah2an di permudahkan amin...

AngahSayang2314 said...

nick nak ke?? nanti angah bagi ye hehehe

AngahSayang2314 said...

alamak pawaka pun nak gak bole ambil la.. hehehe

annfrendly said...

bahang nak beraya dah makin dekat..
heheh.. nasib baik ann tak keje lagi..
kalau tak ann kena isi sampul tu dengan duit2.. hehehee

Related Posts with Thumbnails