Wednesday, September 22, 2010

~MaNuSia BeRtOpEnGkAn BiNaTaNg ~

Masih ada lagi manusia yg bersifat binatang ...ya allah tergamak diorang melepaskan nafsu pada anak2 mereka demi kepuasan..subhanallah kenapa jadi macam nie..dunia..dunia..
Susah nak cakap lepas satu kes datang lagi 1 kes.ermmmm apa nak jadi la.. diorang nie..itu org kata manusia bertopengkan haiwan betul tak????
Korang baca & renung2kan lah...


gambar dari mr.goggle sebagai hiasan
Binatang pun tahu sayangkan anak....





Hakim anggap bapa tak rasa kesal seperti haiwan

KOTA BHARU: Saya menyifatkan taraf awak sama seperti kambing dan lembu kerana sanggup melakukan perbuatan menjijikkan ini terhadap anak sendiri, kata Hakim Mahkamah Sesyen, Zainal L Salleh, sebelum menjatuhkan hukuman terhadap tertuduh sumbang mahram, di sini, semalam. 

Sebelum itu, Zainal bertanya kepada tertuduh yang mengaku bersalah merogol anaknya yang berusia 15 tahun sama ada dia mempunyai rasa malu atau menyesal dengan perbuatan menjijikkan itu? Tertuduh yang dihukum penjara 20 tahun dengan 20 sebatan hanya menggelengkan kepala sambil tersenyum dan menyatakan dia tidak berasa apa-apa. Tertuduh berusia 37 tahun dari Tanah Merah didakwa melakukan sumbang mahram terhadap anak sulungnya di rumah mereka pada jam 6 petang pada 27 Februari 2009 dan pada jam 5 petang pada 10 April 2009. 

Dia didakwa melakukan kesalahan berkenaan mengikut Seksyen 376(3) Kanun Keseksaan yang jika disabitkan kesalahan boleh dihukum penjara sehingga 30 tahun dan sebatan. 

Pendakwaan dilakukan Timbalan Pendakwa Raya (TPR), Nooriah Osman. 

Berikutan pengakuan bersalah tertuduh, Nooriah memohon hukuman paling berat memandangkan perbuatannya jenayah serius yang perlu dibanteras bagi memberi pengajaran dan peringatan kepada masyarakat. 
Sebagai bapa, tertuduh sepatutnya menjadi pelindung anak perempuannya yang sedang membesar, namun gagal menjalankan tanggungjawabnya, malah tergamak merogol darah daging sendiri, katanya. 


P/S: Harap2 hari nie semua berjalan ngan lancar...amin.... angah pose hari nie hehehe.....

27 Budak comei:

LYaFRINA said...

ishhh.. kesiannya kt ank tu.. msti trauma y amat.. ptt hukuman lg berat.. itu semua pun blum dpt lg mhilangkn taruma si anak..

pawaka19 said...

moga2 dia ni cepat2 bertaubat sebelom nyawa di tarik malaikat Izrail

New Entry "Video-Video Kelakar"

NICK IRFAN said...

mcm2 kes skrg ni... adoi...

kakcik said...

Binatang pun tahu sayang anak.. :(

AngahSayang2314 said...

lya geram kan??? cian budak tue kan??

AngahSayang2314 said...

nick tue la moga cepat2 lah bertaubat

AngahSayang2314 said...

pawaka tue la kan

AngahSayang2314 said...

kak cik binatang pun tahu gak kan??

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

ich kesiannya;))
tak patut berlaku sedemikian, nnt alam di dunia juga si bapak akan dihukum ats karma yang dilakukan.

p/s: berita kat ats tu di kelantan ye? fifiey bru terbaca artikel ni.

zulkbo said...

salam..
aduh..macam2 kan?
kesiannnya..

ozzy said...

salam angah..
Makin menjadi-jadi kes mcm ni..harap kita semua tidak tergolong seperti mrk itu.

p/s - tulisan merah susah nak baca.. sakit mata den hehe..

Lagenda said...

Patutnya bapak tu dihukum Zassskan Tuuut dia!!

CiK QiQi said...

ble mane manusia da xrti bezza kn mn bek..mane buruk..ini le yg jd...

pe la punya bapak...xphm btoi la ngn depa yg de nfsu bngong cmni nie..grrrrrr

E.d.Y said...

manusia macam ni patut kene potong je bahagian bawah tu

Sharinginfoz said...

manusia macam ni memang cukup gila

Afzainizam said...

-SalamAidilfitri-Maaf Zahir & Batin-
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat

isssshhhh harapkan pagar pagar makan padi.... ni mmg patut kena sebat ngan penjara... kasi lebih sikit sebat tuuuu.... biar dia rasa...

sorry angah lama tak ziarah... cutiii panjang lahhh...

ni aku ade komen kat entry ko yang lain lain bacalah ye

AngahSayang2314 said...

fifiey Tue la kan.. tak patut betul kata fifiy yup memang kat kelantan pun

AngahSayang2314 said...

salam
abg zul tue la kan eeee geram pun ada gak

AngahSayang2314 said...

abg ozzy tue la kan???

geram tue ada je kan??

ohh yer ke??

AngahSayang2314 said...

lagenda mak betul tue angah sokong hehehe

AngahSayang2314 said...

cik qiqi tue la kan??? geram kan??

AngahSayang2314 said...

edy ye la kan... lepas tue kasi mati hehehe

AngahSayang2314 said...

sha tue la kan???

AngahSayang2314 said...

nizam betul gak kan????
nizam tak pe dah nama pun musim raya kan?????

Mak Su said...

nauzubillah, terkutuklah orang macam tu... bencis

annfrendly said...

ya allah.. adeke dia senyum..tampor muke dia 88kali baru taw..
B*D*H punye orang.. isk.. geram.. geram ann angah.. orang camni patut sule aje

Erieq said...

sekarang ni mcm2 perkara pelik. dah buat perkara jahat pun tak insaf. apelah nak jadi.

Related Posts with Thumbnails