Saturday, February 6, 2010

~ Shopping Lagi...... ~

Gambar nie dah lama dah angah simpan.. dalam laling angah. Ye la.. angah rasa macam nak kuar kan juga kongsi2 ngan korang semua... minggu sudah masa tue angah MC ingat tak?? angah pun sempat lagi la gi ke shopping complex jalan punya jalan angah terus melulu ke butik poney..
Angah memang minat baju2 budak kat butik poney, lepas tue angah pun apa lagi berkenan la..baju nie..
"hubby beli baju gegirl bole?"
"Beli lagi.."
"la bole la.. angah minat la..tapi.......angah tak ada duit" (sambil senyum)
" Guna la duit gaji angah"
"eee teruknyer...angah tak dapat gaji lagi"
"(hubby angah sambil senyum & mengangguk) ambil la..."
apa lgi terus la angah capai 3 barang.. baju 2 seluar 1.
nie seluarnya
baju yg angah capai
nie angah beli baju je seluar pakai dengan jeans. dia bukan sepasang tau..
tup..tap... kopak duit hubby RM 150 3 barang hahaha.....
To be continues......

2 Budak comei:

ann frendly said...

cabtikny baju baby ni...
errr.. hargenye pun agak cantik...

AngahSayang2314 said...

hahaha memang cantik ann kalau dah berkenan dah tak kira harga kau...

Related Posts with Thumbnails