Saturday, February 27, 2010

~ sEpAtUkU hILaNG~

Wuarhhhhhhhh..............kasut qeqirl hilang.............. puasa cari 1 rumah tak jumpa.. mana la pergi kasut angah angah nie. Dah la si gegirl baru jer beli kasut tue pakai pun bole kira berapa kali jer di guna..perhhhhhhh punya la bengang angah kasut tue hilang.......Tapi nak buat macam mana dah tak jumpa & bukan rezeki kau nak.. Terpaksa la.. angah cari kasut baru buat kau nak...

Nie gambar kasut ari tue ingat kan............???

3 Budak comei:

shamin asfar said...

ada orang curi la tuh..
haha
maybe jadi kes sama cam saya

http://writetoasphaq.blogspot.com/2010/02/kau-memang-peminta-sedekah-tegar-bugar.html

annfrendly said...

lorh.. ni mesti kes salah letak ni angah... cantik kasut tu.. sayang lorh kalau ilang..dahla mahal..

AngahSayang2314 said...

shamin: bukan org curi nie kes adik ipar tak tahu letak mana?

ann: tue la pasal memang cantik dah tue nak buat macam mana... warghhhhhh.....

Related Posts with Thumbnails