Friday, February 12, 2010

~ Makan Choc ~

Yum...yum...yum..... hahaha... korang terliur yer...ermmm mamang la... sapa la tak terliur kalau yg jenis suka makan choc . Korang ingat lagi tak berkenaan dengan hamper hari tue yg ada gambar ferrero rocher.Yang pasti ada kawan blogger angah suka baca n3 angah namanye ann ,dia nie gemar gak la.. makan choc setahu angah.
k street the point ye....
Semalam la.. punya cerita tengah mood tak baik semalam, tetiba jer angah pandang hamper yg berada luar dari bilik angah. Angah tengok macam syok jer choc tue.. So apa kata angah gi rembat choc tue. Angah pun terus la.. masuk bilik boss.
"Boss Bole tak i mau tue choc rerrero yg ada di hamper?"
"Bole u ambil la.. kalau apa yg bole u makan"
"Wah.....ye boss"
"Ya.. u ambil la.. yg bole dimakan aja ye."
"Ok Thanks ya boss (muka boss senyum jer)"
mmm korang jgn salah paham lak angah bukan curi ye.. angah minta dulu. jadi apa yg angah ambil nie la hasilnya....... kesan rembatpan ku hahahahaa......
choc yg dah angah rembat gongak 4 yek ia dah ada dalam perut tau..
Semua choc yg mahal jer angah ambil ada lagi dalam hamper tue tapi angah ambil nie dulu ye..
yg halal jer angah ambil yg x halal angah tak ambil....ingat.......kita islam ma.......
SELAMAT BERCUTI.......

2 Budak comei:

ann frendly said...

wahhh.. banyaknye cekelat...

AngahSayang2314 said...

angah tahu ann suka cekelat
hahaha saja je bagi ann cemburu

Related Posts with Thumbnails