Wednesday, October 14, 2009

~ HAPPY BIRTHDAY FOR FAQIHAH DAMIA- 6 MTH ~

"Allah selamatkan qiha....Allah selamatkan qiha.... Allah selamatkan qiha anakku allah selamatkan qiha.... " Selamat ulang tahun sayang....
Hari ini genaplah giha 1/2 tahun.Pejam celik pejam celik dah 6 bulan anak angah.Ye la rasa2 baru jer rasa sakit masa kat bila bilik bersalin ari tu dah 6 bulan berlalu rasanyeee.......qiha genap 6 bulan hari ini dah pandai
  1. Pandai pegang botol sendiri
  2. Pandai menyarap (itu pun malas berat bontot)
  3. duduk dalam walker dah pandai bergerak laju...
  4. pantang nampak mama nyer mesti tangan kembang minta dukung lagi2 bila time balik keje..kalau tak ambil nangis...
  5. hujung minggu kalau duk rumah mesti serba tak kena nak ajak jalan2 jer
  6. bila hisap susu perabis puting botol dia gigit (tapi tak ada gigi la..)
  7. dah kenal orang qiha akan nangis bila tak pernah nampak orang tu..
  8. bangun pagi pasti semyum... melebar.... & suka senyummmm
  9. suka masuk jari dalam mulut

usaha lagi ye sayang.... biar cepat jalan sendiri yeeee,....... jadi macam mama 8 bulan dah jalan...

1 Budak comei:

**Bila Comel Jadi Comot** said...

huhu siyess comel sangat2 baby u all 2 huhu...mata besar cm comel ekekekek

Related Posts with Thumbnails