Tuesday, September 1, 2009

RaMaDhan yAnG kE 9

Malam detik sebelum merdeka aku gi shopping baju raya..di 1U aku memang suka sangat gi di sana banyak butik2 ynang menarik perhatian aku.Nak di jadikan cerita malam tu adik2 aku pun tumpang sekaki shopping sekali dia kata nak beli seluar di butik Romp dan dia beli baju di butik PDI aku tengok punya tengok ternampak la baju yang aku berkenan kopak la duit aku malam tu tapi tak pe baju yang aku berkenan dah dapat dah lama aku idam-idamkan nak baju tu.. akhirnya dapat gak.Jalan punya jalan aku ternampak seluar jeans anak aku di butik pumpkids fuh...cute sangat kecik jer.. aku sambar la 1. Gambarnya tak ada nanti kalau ada masa aku letakkan gambar tue ye... sedar tak sedar jam menunjukkan kul 10.30 malam kedai di 1U dah banyak tutup aku pun dalam on the way balik perut aku lapar.aku ajak la suamiku singgah di sebuah restoran SS2 aku lupa namanya perhhhhhhhh..... leleh siot tenok makanannya best.....best.....aku suka gi kedai 2 air blandednya sodap....... jom ikut aku kat bawah ni gambar makanan yang aku sempat ambil kat situ.... Ini namanya nasi lemak telur mata berserta ayam goreng tau tak berapa harganya RM 6.00 jer tak mahal kan...kan.... sodap.............
Ini air ais bland aku ambil perisa manggo dalam dia ada nata de koko,laici & tembikai yang ni medium saiz tau harganya RM 5.00 aku kongsi berdua ngan suamiku tak habis kalau minum sorang..banyak 2.
Yang ini lak perisa durian belanda sama gak dalam dia ada campur ngan di atas gak sama harga gak .kat sini sebut jer nak air apa semua ada sodap...
ha.. yang ini lak adik aku yang no. 3 tengah makan nasi lomak malam tu...nak di katakan malam tu ketiga-tiga adik aku semua ikut.... gi shopping raya..Ha.... nanti kalau ada masa lagi aku update aku punya blog.k
CAUCINCAU.....................

0 Budak comei:

Related Posts with Thumbnails