Friday, September 11, 2009

aIdILfiTrI hAmPiR tIBa

Tinggal 9 hari lagi je seluruh umat islam di dunia ini menyambut hari raya aidilfitri....Cuma aku terkenangkan sejarah silam yang ada je... Tahun ni aku menyambut 2 buah negeri. Tahun ini juga is my turn iaitu pada hari pertama aku beraya di melaka dengan ibubapaku serta nenak & saudara mara ku.Tahun ini aku merasakan tak ada maknanya untuk menyambut raya di kampung kerana banyak masalah yang timbul sebelum ramadhan menjelma,malahan bukan aku saja turut serta keluarga ku sekali dengan tempias kejadian ini.Aku ada salah faham dengan mak cik & pak cik aku sebelum ramadhan menjelma,itu yang membuatkan aku & seluruh keluarga aku tak ada mood nak beraya di kampung. Perkara ini aku ada ceritakan dalam blog aku sendiri baca sendiri di bawah. Terlalu susah untuk aku memaafkan kesalahan makcik & pak cik aku kerana segala perbuatannya boleh membuatkan aku hilang sabar sebagai umatnya. Aku tak tahu kenapa sukar untuk memaafkan kesalahannya. Aku masih mencari bagaimana untuk memaafkan dirinya...???????

0 Budak comei:

Related Posts with Thumbnails