Monday, August 24, 2009

Birthday aku.... yg ke??????

Semalam hari lahir aku yg ke ........... dah mengingkat umur aku... tapi aku sedih kerana tak dapat sambut ngan keluarga aku sendiri. Dah la aku sambut ngan keluarga suami aku tapi tidak ada apa2 pun yg diraikan....aku sedih. Tahun ni merupakan tahun pertama aku sambut birthday pada bulan ramadhan.Tapi suamiku buat something untuk aku dia buatkan aku ikan pari bakar istimewa lagi.... Dia janji nak bawa aku berbuka di restoran lemon under david teo punya restoran kat kajang.. turrrr hujung minggu ni...Suamiku minta maaf ngan aku kerana tak dapat sambut pada hari birthday ku kerana ada sedikit masalah ngan keluarganya.... maka aku pun terima ngan hati terbuka.. Walaupun suamiku sambut lambat ke? @ tidak ke aku tetap sayang sangat padanya.....
SELAMAT HARI LAHIRRRRRRRRR KUUUUUUUUUUU

0 Budak comei:

Related Posts with Thumbnails