Thursday, January 5, 2012

~ SeLaMat TaHun BaRu ~

Salam 1 malaysia...lama sungguh angah tak mengcoret kat teratakku ini..Rindu rasa hari ngan teratak ini yg terbiar usang..kalau ikut2 mesti dah bersawang dah kan???hehehe
Apa pun angah nak wish kat korang selamat tahun baru 2012..Welcome 2012.. & good bye 2011...
kalau ikut banyak cerita yg angah nak coretkan kat korang..Tapi tak terdaya untuk menaip panjang2 namun i angah tetap rindu seperti dahulu untuk terjah ke teratak korang semua....Tunggu yer kemunculan angah ke teratak korang semua....muah...muah..muah...
                Carik-carik bulu ayam,
                nampak pula badannya,
                rindu angah pada blog da'ba'boom,
                tak terkata di buatnya...

Hidup kita tak selalu cerah,
kadang-kala ada mendungnya,
dibuat salah tak buat salah,
hanya di sini tempat mengadunya....

                Sinar matahari menyinari cahaya,
                Terkena tempias badanku,
                Rindu ngan korang semua,
                Tunggu angah singgah ke teratakmu.....


byeeeeeeeeee....


8 Budak comei:

Sarah Syazwani said...

welcome back....:) and selamat tahun baruu

Mak Lagenda said...

Salam angah!!

Lama sungguh x nampak angah dimana2. Blog pun tak berupdate ye.

Musti banyak yg nak angah ceritakan nanti kan..

Fiqas said...

salam angah,

lamanya angah bercuti dari blog.. hilang , sunyi dan sepi..

Izan Ishak said...

welkam back angah! ternampak angah komen 2 kat belog mak...terus kak izan zassssss ke sini...

blm terlambat nak ucap selamat thn baru kan...

Afzainizam said...

wehhhh lama tak bersua beb.... lama tak dengar berita.... lama tak sembang berblog...

kita semua menanti kamu... kawan lama mesti tak lupa beb

Insya Allah taun depan saya harap terbaik dari sebelumnya....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip servis motorsikal lc135

LadyBird said...

salam angah.. selamat tahun baru 2012..

thn baru ni angah menulis x? :D..

selamat kembali yer... lady tetap setia di sini..

Mama Rizqullah said...

Rindu angah jugaaaa...di mana kamu??

Selamat Tahun Baru ya...harap x terlambat Mas nak ucapkan pada angah..

syura ramli said...

angah...igt cuya lg tak??rindu lame jengok blog angah..hehehe..tgk ank angah maken comey cm angah laa..

Related Posts with Thumbnails