Tuesday, September 29, 2009

:::RAYA DATANG:::

dari kiri (Along, Abg fariq,Sara,Ira,Yana,Emak,Abah,Angah,Qiha,Suamiku & Comel)

Terlebih dahulu angah nak ucapkan selamat hari raya kepada anda yang sudi baca bloq angah yg tak seberapa ini.Angah cuma nak kongsikan cerita raya yg lepas.Tentu sakit mata kan bila baca bloq angah ni.ye la tahun ini tema warna keluarga angah warna merah kau...sakit mata memandang kau.. Tahun ini angah beraya di Kampung angah sendiri di melaka ni sebahagian gambar masa di kampung angah di melaka.Masa ni kan tanah di kampung angah lecak baru lepas hujan malam menjelang raya.Dah pagi raya tu kitaorang rancang nak pakai kasut sama akhirnya jalan di rumah nenekku dah terlebih cantik maka semuanya pakai kasut yang cantik2 belaka...

Ini mybig family angah semua ada

ni barisan warna merah ha..ha.....

angah n family

ini alongku n family

masa ni kat rumah pak long sebelah abah angah sempat bergambar masa anakku pakai tudung... masa raya pertama tu semua aku pergi rumah keluarga abah tu pun ada tak sempat pergi beraya...rumah pak long,mak ngah,pak endak,mak su,mak ude,mak yah,mak su,pak anjang,pak lang,Bibik & tok abu.Hampir semua rumah keluarga abah ku aku terjah... tu pun ada lagi tak sempat pergi kerana sebelah mak aku pun nak juga beraya kan... tidak adil la... tak pergi nanti mara mak aku..kalau ikut kan keluarga abah aku ada 14 adik beradik & mak aku pun 14 juga..sampai malam kitaorang pakai baju seragam tu. masa kul 3.30 je balik mandi rehat jap sembahyang lepas tu sambung balik pakai baju tu sampai kul 9 ko termasuk gak la kaum lelaki gak.Letih kau..... tak tarkata......malam raya pertama tu lepas balik beraya kitaorang kongsi duit buat ikan bakar kul 2 baru tido...gambar ikan bakar tak ambil la... dah kecapetan....
tunggu sambungannya............

0 Budak comei:

Related Posts with Thumbnails